SUPPORT

Chrome Remote Desktop

HULP NODIG? WIJ STAAN KLAAR OM JE TE HELPEN.

Ben je reeds klant bij Gpeople maak dan hieronder een keuze. Indien je nog geen klant bent maar ook geholpen wilt worden bel dan 085 06 56 396 of stuur een mail naar support@gpeople.nl.

Vraag

ma t/m vr | 9h00-17h00

Een gebruikersvraag begint vaak met: “Hoe kan ik…” etc. Deze vragen gaan vaak over persoonlijke workflow / efficiency. Op de meeste gebruikersvragen kunnen wij direct antwoord geven of je naar de juiste informatie verwijzen. En anders zoeken we het uit en bellen je terug.

Verzoek

ma t/m vr | 9h00-17h00

Een verzoek is een vraag om een actie te ondernemen of iets te onderzoeken. Dit kan het terugzetten van verwijderde documenten zijn of bijv. een functie wijziging doorvoeren. Bij verzoeken wordt aangegeven wat de verwachtte benodigde tijd zal zijn.

Storing

24/7

Als iets niet meer werkt maar het wel heeft gedaan, dan is er een storing. Een storing belemmert of blokkeert het primaire proces. Een storing wordt altijd direct opgepakt en continu gevolgd totdat het probleem verholpen is. Klik snel op onderstaande button.

Wil je dat we met je meekijken?

Klik hier om de Chrome Remote Desktop te installeren, deel daarna de gegenereerde code met support@gpeople.nl per hangout of per mail.

Online hulp en training.

Klik hier om naar het G Suite informatiecentrum te gaan, je vind hier:

  • Snel van start per product
  • Veel gestelde vragen
  • In 7 stappen aan de slag
  • Installatiehandleiding voor mobiel
  • Leren per product
  • Bibliotheek met tips
  • Gebruik op het werk

Documentatie.

Klik hier om naar de documentatie te gaan van de inrichting van jouw G Suite omgeving, je vind hier:

  • Lijst met gebruikers
  • Overzicht mailgroepen
  • Overzicht met rechtengroepen
  • Mappenstructuur met bijbehorende rechten
  • Taakverdeling systeembeheerder / Gpeople
  • Informatie van het MRRT - systeem